امروز : جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
مهلت ثبت نام کاربر
1401/06/12
مهلت ارسال مقالات
1401/06/02
تاریخ برگزاری کنفرانس
1401/06/08
عزای حسین(ع) با پول انگلیسی‌ حق‌کش

نام دانشگاه آزاد اسلامی دلوار به نام سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری برای همه تنگستان مقدس است
نام دانشگاه آزاد اسلامی دلوار به نام سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری برای همه تنگستان مقدس است

در راستای هماهنگی برگزاری کنگره ملی سالروز شهادت سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری/ جلسه بازدید بخشدار دلوار از دانشگاه آزاد آزاد اسلامی واحد دلوار 

 

عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار: نام دانشگاه آزاد اسلامی دلوار به نام سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری بوده و این نام  برای همه تنگستان مقدس است.

بخشدار دلوار در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید رئیسعلی دلواری بیان نمود: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی کمک شایانی به تقویت بنیه علمی و پژوهشی کشور نموده است و این دانشگاه توانسته است تاکنون خدمات زیادی را در حوزه دانش بنیان و اشتغال زایی به  کشور ارائه دهد و در این میان دانشگاه آزاد دلوار نیز قطعا موفق ظاهر شده و انتظار ما از این مجموعه علمی توجه به رشته های مرتبط با شرایط ویژه بخش از قبیل صنایع شیلاتی ، کشتی سازی و گردشگری است که با توجه به ظرفیتهای شهرستان چنین  رشته های مناسبی فضای کسب و کار را در شهرستان و بخش رونق خواهد بخشید .

 


ایشان آینده این دانشگاه را امیدوار کننده دانست و گفت: بحمدلله فضاهای آموزشی در دانشگاه ازاد شایسته دانشجویان است و قطعا ما هم برای برطرف کردن نواقصات این مجموعه تلاش خواهیم نمود.
عالی‌پور تاکید نمود: توقع ما از داشگاه آزاد در تمامی حوزه ها کار تخصصی و دانش بنیان است و یقینا این مهم با وجود  ظرفیت بالای علمی این دانشگاه محقق خواهد شد.

 


بخشدار دلوار باتوجه به نزدیک شدن سالروز شهادت سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری بیان نمود: دانشگاه آزاد دلوار بعنوان کارگروه کمیته علمی پژوهشی کنگره سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری انتخاب شده و  فعالیت خود را آغاز نموده و با برنامه ریزی انجام گرفته، نقش چشمگیری در معرفی دلاور مرد جنوب  و برگزاری هر چه بهتر کنگره شهید رئیسعلی دلواری خواهد داشت.

 

در این جلسه اعضای جدید کمیته علمی کنگره پیشنهاد و معرفی گردیدند و پس از بررسی و جمع بندی  های صورت گرفته محورهای نهایی کنگره اعلام گردیدند.

 

 

همچنین مقرر گردید ستاد ملی کنگره بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری متشکل تمامی نهادها، ادارات، سازمان های مرتبط در بخش، شهرستان، استان و کشور  در صورت تمایل می توانند پس از اعلام آمادگی و بررسی توسط دبیر کنگره به لیست حامیان اضافه شوند.

 

 

 

 

ستاد ملی برگزاری کنگره شهید رئیسعلی دلواری

 


پنج شنبه 09 تیر 1401 (1 سال قبل )
ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری در سال 1401 این مراسم را با حضور مهمانان ویژه در ایام شهادت سردار مقاومت جنوب به صورت یک رویداد کشوری در محل موزه شهر دلوار به صورت یک هفته برگزار کرده و به برگزیدگان آثار ارسالی جوایز نقدی اهدا می نماید.