امروز : جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
مهلت ثبت نام کاربر
1401/06/12
مهلت ارسال مقالات
1401/06/02
تاریخ برگزاری کنفرانس
1401/06/08
عزای حسین(ع) با پول انگلیسی‌ حق‌کش

برگزاری فراخوان در ۵ قالب اصلی و یک مسابقه ویژه تصویرسازی از چهره شهید رئیسعلی دلواری
برگزاری فراخوان در ۵ قالب اصلی و یک مسابقه ویژه تصویرسازی از چهره شهید رئیسعلی دلواری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار  عبدالرضا عالی پور بخشدار و دبیر ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری خبر از انتشار فراخوان کنگره شهید رئیسعلی دلواری در سال ۱۴۰۱ داد.

 

 

دبیر ستاد برگزاری کنگره ملی شهید رئیسعلی دلواری در توضیح این فراخوان بیان داشت :
این فراخوان در ۵ موضوع شامل مقاله علمی ،  شعر ، عکس ، مقاله و تئاتر و نیز مسابقه ویژه 'تصویرسازی از چهره شهید رئیسعلی دلواری' برگزار می گردد که از حضور مهمانان برجسته کشوری بهره مند خواهد شد و جوایز ویژه ای هم برای این رویدادها در نظر گرفته شده است .‌

 

 


عالی پور زمان برگزاری کنگره را به مدت ۵ روز از ۸ الی ۱۲ شهریورماه اعلام نمود و بیان داشت ؛ برنامه های متنوع دیگری نیز از قبیل محفل انس با قرآن، شب شعر ، شب شروه ، همایش پیرغلامان حسینی ، رزمایش نظامی  دریایی ،  مسابقات آبی و ساحلی ، تیراندازی ، پرواز پاراگلایدر ها و برپایی نمایشگاه نیز در این ایام برگزار خواهد شد .

 

 


بخشدار دلوار در پایان ضمن اعلام آدرس وبسایت اطلاع رسانی کنگره به نشانی
https://raeisalidelvari.acnf.ir
اظهار داشت متقاضیان جهت اطلاع بیشتر از اخبار کنگره و چگونگی شرایط و برگزاری فراخوان و شرکت در این رویداد ملی می توانند به این سایت مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

 


چهارشنبه 08 تیر 1401 (1 سال قبل )
ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری در سال 1401 این مراسم را با حضور مهمانان ویژه در ایام شهادت سردار مقاومت جنوب به صورت یک رویداد کشوری در محل موزه شهر دلوار به صورت یک هفته برگزار کرده و به برگزیدگان آثار ارسالی جوایز نقدی اهدا می نماید.