امروز : سه شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۳
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
مهلت ثبت نام کاربر
1401/06/12
مهلت ارسال مقالات
1401/06/02
تاریخ برگزاری کنفرانس
1401/06/08
عزای حسین(ع) با پول انگلیسی‌ حق‌کش

نشست مشورتی برگزاری مراسم کنگره شهید رئیسعلی دلواری
نشست مشورتی برگزاری مراسم کنگره شهید رئیسعلی دلواری

 

 

 

نشست مشورتی برگزاری مراسم کنگره سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری با حضور فرماندار تنگستان ، ائمه جمعه اهرم و دلوار و دیگر مسئولان در بخشداری دلوار برگزار شد.
بخشدار دلوار در این نشست بیان نمود:مراسم سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری در خور شخصیت این شهید والامقام  و در قالب برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی در بخش دلوار برگزار خواهد شد.
ایشان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این بزرگ مرد و سردمدار مبارزه با استکبار افزود:مراسمات یادواره در سطح ملی با دعوت از سخنران ملی برگزار می شود.
وی افزودند:فضا ها و مکانهای استکبار ستیزی بویژه تپه رشادت در این ایام بهسازی و مرمت شود.
ایشان در تشریح برنامه های این بزرگداشت بیان نمودند: این بزرگداشت بیش از یک روز و در قالب  برنامه هایی چون ، فراخوان مقاله ، عکس ، شب شعر و شروه،  ایجاد نمایشگاه، مسابقات ورزشی تیراندازی ، شنا و اسب سواری و دیگر برنامه های متنوع دیگر همچون رزمایش اقتدار و رژه دریایی در ساحل دلوار برگزار خواهد شد.

 

 

 

 


دوشنبه 30 خرداد 1401 (1 سال قبل )
ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری در سال 1401 این مراسم را با حضور مهمانان ویژه در ایام شهادت سردار مقاومت جنوب به صورت یک رویداد کشوری در محل موزه شهر دلوار به صورت یک هفته برگزار کرده و به برگزیدگان آثار ارسالی جوایز نقدی اهدا می نماید.