امروز : سه شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۳
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
مهلت ثبت نام کاربر
1401/06/12
مهلت ارسال مقالات
1401/06/02
تاریخ برگزاری کنفرانس
1401/06/08
عزای حسین(ع) با پول انگلیسی‌ حق‌کش

دلوار شناسنامه تاریخ مبارزه با استعمار در ایران است
دلوار شناسنامه تاریخ مبارزه با استعمار در ایران است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه ضمن تقدیر از رشادتهای شهید رئیسعلی دلواری افزود: رئیسعلی دلواری یک شخصیت مردم‌دار و شجاع و خدمتکار در کشور بوده است و با وجود سردارانی چون رئیسعلی دلواری هیچ کشوری جرات نگاه چپ به این مرزوبوم را نخواهد داشت.

 

 

وی رئیسعلی دلواری را یک انسان متدین و پایبند به ائمه اطهار(ع) دانست و گفت:مسجد پایگاه اصلی مبارزات شهید رئیسعلی دلواری بوده و با تبلیغات و استفاده بیشتر از مساجد این مکتب در استان غنی تر شود.

 

 

امام جمعه بوشهر شخصیت شهید رئیسعلی دلواری را مردم دار و حامی نیازمندان دانست و گفت: جایگاهی در استان برنامه ریزی شود که به نام سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری به نیازمندان کمک شود.

 

 

ایشان تاکید نمودند:نامهای دیگر مبارزان و همرزمان شهید رئیسعلی دلواری نیز در کنار نام ایشان باید شناسایی و معرفی گردد. وی در پایان فرمودند:افتخارات و حیات نام بوشهر به زنده نگه داشتن نام سرداران ، بخصوص شهید رئیسعلی دلواری است.

 

 

 

 

35

 

 

 

34

 

 

 


چهارشنبه 26 مرداد 1401 (1 سال قبل )
ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری در سال 1401 این مراسم را با حضور مهمانان ویژه در ایام شهادت سردار مقاومت جنوب به صورت یک رویداد کشوری در محل موزه شهر دلوار به صورت یک هفته برگزار کرده و به برگزیدگان آثار ارسالی جوایز نقدی اهدا می نماید.