امروز : سه شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۳
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
مهلت ثبت نام کاربر
1401/06/12
مهلت ارسال مقالات
1401/06/02
تاریخ برگزاری کنفرانس
1401/06/08
عزای حسین(ع) با پول انگلیسی‌ حق‌کش

فیلم سینمایی رئیسعلی دلواری در بوشهر ساخته خواهد شد
فیلم سینمایی رئیسعلی دلواری در بوشهر ساخته خواهد شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نشست راهبردی اعضای ستاد برگزاری کنگره شهید رئیسعلی دلواری با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز بوشهر برگزار شد.

 

 

امام جمعه محترم بوشهر در این نشست بیان داشتند: مرقد سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری به زودی و قبل از سال جدید در وادی السلام نجف در خور شان این بزرگمرد رونمایی خواهد شد.

 

 

ایشان با توجه به جایگاه و دلاورمردی شهید رئیسعلی دلواری افزودند: با پیگیریهای انجام شده بنیاد بین المللی رئیسعلی دلواری به زودی دائر خواهد شد.

 

 

وی تاریخ دلوار را غنی از رشادت و دلاورمردی دانست و گفت: فیلم سینمایی شهید رئیسعلی دلواری به زودی توسط بهترین کارگردانان ملی ساخته و در سطح بین الملل پوشش داده خواهد شد.

 

 

ایشان در ادامه تاکید نمود:از صداسیما درخواست داریم با توجه به حضور مهمان ویژه در مراسم کنگره شهید رئیسعلی دلواری به صورت خاص و وقت های مناسب برنامه های این کنگره از شبکه استان و شبکه های سراسری پخش شود.

 

 

 

 

33 (1)

 

 

 

36

 

 

 


چهارشنبه 26 مرداد 1401 (1 سال قبل )
ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری در سال 1401 این مراسم را با حضور مهمانان ویژه در ایام شهادت سردار مقاومت جنوب به صورت یک رویداد کشوری در محل موزه شهر دلوار به صورت یک هفته برگزار کرده و به برگزیدگان آثار ارسالی جوایز نقدی اهدا می نماید.