امروز : سه شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۳
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
مهلت ثبت نام کاربر
1401/06/12
مهلت ارسال مقالات
1401/06/02
تاریخ برگزاری کنفرانس
1401/06/08
عزای حسین(ع) با پول انگلیسی‌ حق‌کش

شهید رئیسعلی دلواری نماد رشادت و استعمار ستیزی
شهید رئیسعلی دلواری نماد رشادت و استعمار ستیزی

 

 

 

 

 

 

 

 


عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار؛ موزه و منزل شهید رئیسعلی دلواری نماد رشادت و استعمار ستیزی مردم قهرمان جنوب است و ضرورت دارد این موزه تبدیل به  پایگاهی جهت شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت این مرز و بوم گردد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار و در ادامه فرآیند برگزاری کنگره شهید رئیسعلی ، بخشدار دلوار ،مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی ، شهردار و رئیس شورای اسلامی بندر دلوار از موزه سردار جنوب بازدید نمودند.

 

 

بخشدار دلوار با توجه به جایگاه و نقش دلوار در کشور بیان نمود:موزه و منزل سردارجنوب شهید رئیسعلی دلواری بعنوان یک نماد رشادت و استعمار سیزی در استان و کشور نیازمند توجه بیشتری است.

 

 

ایشان افزودند: برگزاری کنگره شهید رئیسعلی در دلوار با حضور مقامات عالی رتبه کشوری می تواند فرصت مغتنمی جهت شناساندن فرهنگ مقاومت و شهادت مردم استان بوشهر خصوصا تنگستان تلقی گردد که در کنار آن نیز می توان شکوفایی ، توسعه و پیشرفت بخش دلوار را نیز مورد توجه ویژه قرار داد و فضایی جهت معرفی ظرفیتهای بخش دلوار فراهم آورد.

 

 

وی بیان داشتند:با توجه به برنامه‌های معین شده در کنگره چندین مراسم در موزه و سطح بخش انجام خواهد گرفت که مهمترین این برنامه سخنرانی دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در این دیار و موزه و موزه شهید رئیسعلی دلواری خواهد بود.

 

 

ایشان مکان موزه شهید رئیسعلی دلواری را مکانی مقدس دانست و بیان نمود: امید است با درایت و پیگیریها و قول مساعدی که مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری استان داده اند، این مجموعه در خورشان مردم و بازدید کنندگان بهسازی شده و شاهد غنای محتوایی و نیز تعمیر و بازسازی ویژه و زیبای آن باشیم.

 

 

 

38

 

 

39

 

 

40

 

 

 

 

 


چهارشنبه 26 مرداد 1401 (1 سال قبل )
ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری در سال 1401 این مراسم را با حضور مهمانان ویژه در ایام شهادت سردار مقاومت جنوب به صورت یک رویداد کشوری در محل موزه شهر دلوار به صورت یک هفته برگزار کرده و به برگزیدگان آثار ارسالی جوایز نقدی اهدا می نماید.